یک ستاره دیگر در آستانه جدائی
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : پنج شنبه 1 تير 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 

 

حتی خوش بین ترین هواداران استقلال هم معتقدند که آبی های پایتخت عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات نداشته و علی فتح الله زاده ای که تخصص اصلی اش را در همین امور نقل و انتقالاتی می داند نمره قبولی در نظر نمی گیرند. به خصوص در مقایسه با عملکرد همتای تازه کار فتح الله زاده در پرسپولیس. استقلالی ها نه تنها در جذب ستاره های لیگ و برخی از مهره های مورد نیازشان بد عمل کردند، بلکه حتی از حفظ یکسری مهره های کارآمد خود نیز عاجز ماندند که در راس آن ها می توان از آندرانیک تیموریان نام برد و مبهم بودن وضعیت مجتبی جباری و تمدید قراردادش با استقلال.

 به گزارش ایستگاه ورزش، در حالی که استقلالی ها هنوز نتوانسته اند ضربه روحی جدائی آندو را هضم کنند، حالا خبر می رسد که پژمان منتظری هم نه تنها داعیه جدائی از جمع آب پوشان را دارد، بلکه حتی مراحل مقدماتی انتقال وی به یک باشگاه قطری هم فراهم شده. بنا بر همین گزارش و به نقل از سایت الکاس قطر، مدافع ملی پوش آبی پوشان مذاکراتی را با تیم السیلیه انجام داده و از شانس زیادی برای پیوستن به این تیم برخوردار می باشد.

 حال باید دید که مدیرعامل آبی پوشان چه گزینه ای را برای پر کردن خلاء این مدافع جدائی طلب انتخاب می کند. به خصوص که مدافعان میانی زیادی نیستند که کیفیت بازی کردن در تیم بزرگی مثل استقلال را داشته باشند و طرف قرارداد هیچ باشگاهی نبوده و امکان حضورشان در تیم استقلال وجود دارد.

منبع خبر : تابناك



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








آخرين مطالب